Steun en advocaat onder toevoeging omgeving Zwolle?

Heb je vragen? Klik dan hier, want hier kan je al je vragen kwijt. Kijk ook bij de anderen die een vraag geplaatst hebben, misschien kun je iemand helpen met een antwoord
Anon261021
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 okt 2021, 18:35

Steun en advocaat onder toevoeging omgeving Zwolle?

Bericht door Anon261021 »

Dag mensen, veelal mannen.

K'zit in flinke (v)echtscheiding waarbij ex het voor elkaar heeft gekregen dat ik m'n kinderen maar 2,5 dag per 14 dagen onder mijn hoede heb.

Ik heb 10 jaar de hoofdzorg gedaan als thuisvader en gastouder, zat door de huwelijksproblematiek vorig jaar een aantal maanden slecht in m'n vel en nu lijkt het wel of de rechter mij als vader totaal niet relevant vindt voor de kinderen, en ex volledig mag bepalen in welke mate ze iets vertrouwt, gewenste gelijke zorgverdeling (co-ouderschap of welke vorm dan ook) kan afhouden en er nu met hulpverlening moet worden gewerkt aan "meer gelijkwaardige zorgverdeling" en de beslissing daarover half jaar wordt opgeschort.

Al 10 maanden onderweg met hulpverlening, ex doet net genoeg dat er traject blijft lopen, maar over gevoelige thema's wil ze het niet hebben. Zo komt er geen gelijkwaardigheid en met deze nieuwe uitspraak lijden de (meer dan 3) kinderen en ik alleen maar langer onder deze situatie. Oudste 2 hadden zich duidelijk uitgesproken voor week om week maar ook de anderen niet te willen missen en dus wordt dat ook niet praktisch uitgewerkt.

Nu de procedure zo lang duurt kan ik de kosten van de advocaat ook niet uit de overwaarde meer betalen, huidige advocaat wil niet onder toevoeging werken en verdedigt me minimaal door geen modder te gooien, maar ik trek wel onwijs aan het kortste eind.

Vandaar de vraag, heeft iemand een tip wie ik kan benaderen die wel echt voor me gaat en weet om te gaan met de ongelijkheid waar ik tegenaan loop onder toevoeging en in omgeving Zwolle?

Groet
Plaats reactie