Mijn persoonlijke ervaringen

Heeft U de RvdK in de nek. Schrijf Uw ervaringen hier neer.
OJF
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 jun 2021, 08:00

Mijn persoonlijke ervaringen

Bericht door OJF »

Ook ik ben “slachtoffer” van de dwalende machten in Nederland.

In het kort; ongeveer 3 jaar geleden zat ik in zwaar weer, moeder wilde “helpen” zij gaf aan om het voor mij rustiger te willen maken, dat zij het eenhoofdig gezag over onze 5 kinderen wilde hebben. Zodat het ook voor haar makkelijker was om zaken te regelen.

Aangezien ik in die tijd toch zwaar overspannen was van de scheiding; leek mij het een goed iets... toch bleef een onderbuikgevoel mij zeggen dat het niet klopte, na een advocaat in de arm genomen te hebben en mij heb laten informeren bleek toch dat dit mij uit het ouderlijke gezag te laten zetten meer consquenties te hebben dan wat mij in eerste instantie werd voorgehouden door moeder.

Dus... toch in verweer, mijn advocaat en ik stonden in het begin op sterke basis, omdat moeder geen juiste gronden kon aangeven. Eerst werden wij verwezen naar een organisatie genaamd Entrea om onderling in overleg te gaan, dit was geen succes; ik heb deze zelf beëindigd aangezien moeder heel simpel zei “je hebt één keuze; het is alles of niets” en door persoonlijke omstandigheden kon ik hier toen niet aan voldoen, hoe graag ik het ook zou willen, dus terug naar se rechtbank en uiteindelijk kwam dan toch een onderzoek (op mijn verzoek!!!) van de Raad voor Kinderbescherming om de hoek.. en hier ging het mis;

Op mijn meldingen dat onze kinderen slachtoffer zijn van emotionele en psychische mishandeling wordt niet gereageerd;

Dat de leugens (welke nooit en te nimmer bewezen kunnen worden) dat vader alcohol en drugs verslaafd (zgn. Red flags) één op één worden overgenomen in het onderzoek en daarmee ook in de rechtbank. “Grappig” feit is hier dat ik ten tijde hiervan in onderzoek was bij de AIVD voor een functie in de burgerluchtvaart (verklaring van geen bezwaar) en hier bleek uit dat ik niets op mijn zogenaamde kerfstok had hangen. Maar ook dit werd terzijde geschoven, allemaal om rust te creëren voor beide partijen?? Dat vader al 5 jaar onder stress leeft, tot op heden doet niets ter zake en moeder kan gewoon doorgaan met haar narcistische aan borderline grenzende manipulatie.


Eindconclusie

Vader geen omgang meer
Vader geen gezag meer;

RvdK en verwante organisaties (jeugdzorg, entrea etc etc.) zeggen voor de belangen van de kinderen op te komen; maar ik ben van mening dat hier alleen de moeder in bescherming wordt genomen.

Dus eerder genoemde officiële instanties zijn een lachertje en zijn toe aan een herziening!
Plaats reactie