Me ex heeft Volvoogdij gekregen zonder mij weten ervan

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

Me ex heeft Volvoogdij gekregen zonder mij weten ervan

Bericht door sdwv »

Anonymous Geplaatst: 06 Dec 2005 09:13 am Onderwerp: Me ex heeft Volvoogdij gekregen zonder mij weten ervan

--------------------------------------------------------------------------------
Aan iedereen die dit leest en een oplossing weet of stappen die ik kan ondernemen hiervoor.

Ik heb een relatie gehad van bijna 6.5 jaar met me huidige ex vriendin.
Wij hebben samen een pracht van een dochter die inmiddels 2 jaar oud is.
Nu een kleine 6 maanden geleden is onze relatie helaas tot een einde gekomen.Dit door irritatie`s en miscomunicatie`s.
Ik heb zelf ADHD en heb hier ook de juiste en werkende behandelingen voor.Me ex heb na der bevalling complicatie`s gehad en heb sinsdien thuiszorg.De thuiszorg persoon heb samen met me ex en der ouders via een Kantonrechten volvoogdij gekregen over me dochter.
Ik moet op dit moment aan alle eisen voldoen die vanuit hun kant naar mij komen.Dit was na onze relatie breuk niet van toepassing.In deze tijd hadden we gewoon gezamelijk gezag/voogdij.Dit hebben we alleen niet vastlaten leggen.De gezamelijke gezag ging 4 maanden goed.De laatste 2 maanden heb zei zonder enige aankondiging volvoogdij aangevraagt en gekregen.
Nu gaat de communicatie tussen mij en me ex heel slecht.Dit om reden dat ik niet altijd eens ben met der manier van regelen kwa omgang enz.
Ik heb ook het vermoeden dat hun mijn verleden(voor ik de behandeling had voor me ADHD)tegen me hebben gebruikt om deze volmacht teverkrijgen.

Hoe kan ik nagaan of dit het geval is dat ze dit heb gedaan??
En is het nog mogelijk om alsnog de voogdij tedelen??


Anonymous Geplaatst: 10 Dec 2005 01:21 am Onderwerp: Re: Me ex heeft Volvoogdij gekregen zonder mij weten ervan

--------------------------------------------------------------------------------
Is er niemand die mij met dit probleem verder kan helpen???


Anonymous Geplaatst: 20 Dec 2005 12:15 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Als je na de geboorte van het kind aangifte hebt gedaan en je hebt het kind erkend dan ben je automatisch gezaghebbend voor de wet.
Heeft het kind jou achternaam en sta jij op de geboorte akte dan heb je gezag.
Op dat moment mogen ze je niet zomaar het gezag afnemen zonder dat jij je kunt verdedigen in de rechtszaal.
Heb je het kind niet erkend dan heb je weinig kans op een bezoekregeling helaas,het enigste voordeel hiervan is dat je ook niks voor het kind hoeft te betalen ook al is dat een wrange troost.
In dat geval zul je moeten wachten tot ze twaalf is en dan haar opzoeken en kijken of ze contact wil.

Mocht je nog vragen hebben kun je ons mailen of je verhaal op onze site zetten.

www.kinderwereld.punt.nl


Anonymous Geplaatst: 29 Dec 2005 03:32 am Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
He Droppie.Ik had door alle problemen deze forum niet in degaten gehouden.Ik heb je site bezocht.Ik moet zeggen een prima site om info wegtehalen en intewinnen.Ik heb in de tussen tijd nog meer informatie ingewonnen om me recht als vader alsnog terug tehalen.Nu helemaal dat ze een niewe vriend heeft.En het is pas 4 maand uit.En heb ze nu al een nieuwe relatie.Bij elkaar slapen ect ect.Waar me dochter ook nog eens bij zit.Dus ik gaat met hulp van juristen de strijd aan om voor me dochter tevechten.Om me dochter vechten zal het laatste zijn.Maar als dit de enige keuze is wat dan overblijft zal ik dit over me hart moeten krijgen.Dit voor mijn en me Dochters toekomst.

Echt bedankt voor de Info.Dit zal zeer goed uitkomen mits ik het mag gebruiken.

Gr Danny


Anonymous Geplaatst: 29 Dec 2005 03:34 am Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
De 4 maanden die ik heb vermeld dat wij uitelkaar zijn moet nog 2 maanden technisch gezien erbij worden geteld.Want de eerste 2 maanden voor onze breuk was het echt geen relatie meer tenoemen.

Gr Danny
Gesloten