Jeugdzorg geeft het op

Heeft U de RvdK in de nek. Schrijf Uw ervaringen hier neer.
Gebruikersavatar
Marta
Zeer frequente schrijver
Zeer frequente schrijver
Berichten: 19
Lid geworden op: 10 mar 2018, 10:51
Locatie: Belgische Kempen

Re: Jeugdzorg geeft het op

Bericht door Marta »

Inmiddels zijn we een hele tijd verder en is mijn dochter 18, bijna 19 zelfs.
Een jaar geleden, vlak voor haar 18e verjaardag, heeft mijn ex mijn dochter van school gehaald. Een half jaar voordat ze examen zou doen. Ze had goede cijfers, maar voortdurend werd ze gebruikt door haar vader in een conflict tussen hem en school.
School was toen het enige middel voor mij om over mijn dochter iets te horen.

Sinds een jaar hoor ik dus helemaal niets meer. Alleen nog 1 mailtje van haar gehad. Dat wil zeggen van haar e-mailadres. Door wie het geschreven is, is de vraag.
Ze wil geen contact meer met mij stond daarin en geen kaarten e.d. meer ontvangen. Misschien dat ze dat over langere tijd nog eens wil. (dat laatste is dan positief)

Ik heb geantwoord dat ik minder zal schrijven en geen kaarten meer zal sturen, maar dat ik niet helemaal zal stoppen met schrijven omdat ik niet eens zeker weet of ze zelf die mail wel geschreven heeft en zodat ze op de hoogte blijft van hoe het met mij gaat.

Ik probeer geduldig te zijn en hoop dat het goed gaat met haar, maar maak me veel zorgen. Want zolang ze dagelijks geindoctrineerd en bepaald wordt door haar vader, zit ze verschrikkelijk klem.
Wanneer het niet meer slechter kan gaan, kan het alleen nog maar beter gaan.
Plaats reactie