Centrum jeugd /gezin, jeugdzorg

Heb je vragen? Klik dan hier, want hier kan je al je vragen kwijt. Kijk ook bij de anderen die een vraag geplaatst hebben, misschien kun je iemand helpen met een antwoord
Plaats reactie
Oudjan46
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 sep 2019, 00:40

Centrum jeugd /gezin, jeugdzorg

Bericht door Oudjan46 »

Mijn partner heeft de macht van de vrouw bij deze instanties ontdekt. Na een eerdere melding over drankmisbruik van mijn kant. Is dit balletje in beweging gekomen, deze melding is inmiddels door Antes ontkracht middels een medisch en psychologisch onderzoek. Heeft mij zelfs een emotie /regulatie therapie opgeleverd waar ik momenteel veel profijt van geniet. Nu wil ze een melding maken van te weinig zorg van mijn kant tov de kinderen in haar ogen. Ze wil een scheiding van mij met haar en de kinderen realiseren. Wat mijn zorgen zijn is de tunnvisie die ik inmiddels heb ervaren van centrum jeugd gezin (instantie Parnassia) en jeugdzorg. Ik heb meerdere keren duidelijk aangegeven dat in mijn ogen er iets heel anders bij mijn vrouw speelt. Echter word ik hier niet in gehoord en word er persoonlijk best wel moe van mij altijd te moeten verdedigen tegen deze leugens. Ben bang wat dit nu weer brengen gaat, zijn er mensen met ervaring in deze gang van zaken. Ik zou heel graag enig advies of wijze raad willen krijgen. Ben het dagelijks aanvallen en bedreiging meer dan zat.
BetsLenie
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 132
Lid geworden op: 14 sep 2016, 16:14

Re: Centrum jeugd /gezin, jeugdzorg

Bericht door BetsLenie »

Kun je bij hen niet aandringen op forensische mediation? Zodat men zich niet alleen op de man richt maar ook op de vrouw. Het zit immers altijd bij beide personen dat er een probleem is. En dan gaat het niet over schuldvragen maar gewoon ieders eigen rol tegenover elkaar en tegenover de kinderen. Alleen één van beide ouders in het vizier hebben is niet voldoende tenslotte.
Plaats reactie