Oordeel van het AMK.

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

Oordeel van het AMK.

Bericht door sdwv »

Anonymous Geplaatst: 04 Nov 2005 04:44 pm Onderwerp: Oordeel van het AMK.

--------------------------------------------------------------------------------
Hallo is eer iemand die mij kan helpen met adressen, waar ik in bezwaar kan gaan tegen het oordeel van het AMK die een onderzoek hebben gedaan.
Er zijn verschillende meldingen gedaan door mensen aan het AMK, over kindermishandeling van mijn vrouw naar mijn kinderen toe.
Nu heeft het AMK een onderzoek gedaan en zijn tot de conclusie gekomen dat er niks aan de hand is. Wel ik ben er achter gekomen dat alleen onderzocht is van het moment dat mijn vrouw bij de stichting IKS te Amersfoort is binnen gekomen tot vorige week een onderzoek is gedaan, er is niet naar het verleden gekeken en er is geen gesprek geweest tussen de onderzoekers en de mensen die melding hebben gemaakt, nee er is alleen maar gekeken hoe mijn vrouw het op dit moment doet, dit hele onderzoek heeft alles bij elkaar 3 weken geduurt.
het kan toch niet waar zijn dat hier in Nederland zo met kinderen om gegaan word, mijn vrouw en twee kleine kinderen zitten nu tussen drug's gebruikers en hoeren in, dit kan of is niet goed voor de opvoeding van mijn kinderen.
ook heb ik er alles aan gedaan om contact te krijgen met mijn kinderen maar de tegen partij verbied dit, tewijl ik ook alle rechten heb over mijn kinderen.
Wie kan mij helpen.
Is het gek dat vaders gekke dingen gaan doen???
Je word er toe gedwongen om gekke dingen te gaan doen.

U kunt mij bereiken op musa_eekeren@hotmail.com


Anonymous Geplaatst: 24 Dec 2005 12:22 pm Onderwerp: AMK

--------------------------------------------------------------------------------
Hallo Musa,

Ik weet een geval dat moeder haar kind phsygisch en lichamelijk mishandeld, vertellen dat ze ernstig ziek is: ziekte van Crohn, zwarte ruggegraat met grote mensen problemen belasten, kind in opdracht laten liegen, kind medicijnen laten voorschrijven en geven voor iets wat hij niet heeft en dan op de medicijn plakken (BETER), schoppen, grof taalgebruik tegen het kind, slaan op zijn mond, met een bierfles op zijn linker voorhoofd geslagen tijdens een verjaardagspartie enz. enz.

Zó iemand gaat dit echt niet aan de grote klok hangen wat ze het kind allemaal aandoet! Een medewerker gaat met moeder praten en that's it!!!! Natuurlijk laat moeder zich dan van haar beste kant zien Óh, wat is ze dan lief! En zo wordt een kind helemaal gemold waar iedereen bij zit, daar krijg je erg vervelende kinderen van met moeilijk gedrag, moeten naar een speciale school, phsygologen,maatschappelijk werkers, hulpverleners enz.

Ja, ja, en wie betaald al de veroorzaakte schade aan het kind, precies de maatschappij!
Deze (soort) moeders zijn héél erg (clever) zielig en vóóral alleenstaand! Ze kan het niet meer aan heeft géén krachten meer ha, ha, ha, waar is je trots! Dit is pure aandacht op zichzelf vestigen en dat is héél erg egoïstisch. Een vader heeft ook recht om zijn kind te zien toch? Scheiden doet lijden, arme mannen die dit lot treft!

Als het kind er netjes bij loopt en goed te eten (meestal snacks) dan is het prima verzorgd what about de geestelijke, sociale en emotionele kant van het bewuste kind daar wordt totaal géén rekening mee gehouden.
Het enige recht dat je als vader hebt is betalen zo lijkt het althans, hopen dat dit op héél erg korte termijn verandert. Het is onmogelijk dat dit zó door blijft gaan. RECHTERS WORDT EENS WAKKER!

Neem een goede advocaat voor advies in deze (Moscovitch) als je er nog geld voor over houdt. Want je wordt nog uitgekleedt óók je mag na een scheiding géén nieuw leven meer beginnen terwijl de vrouw jarenlang een vriendje heeft (wonen vóóral niet samen doen alléén leuke dingen) hoe kom je erbij? Gaan 4x per jaar op vakantie krijgen alle mogelijke kwijtschelding omdat ze het krap hebben en toch nog klagen.

Als goede burger werk je keihard voor je loon maar wordt niet in de watten gelegd door de instanties. Deze dames wel, Kinderkorting kwijtschelding gemeentelijke lasten kindertoeslagen en nog wie weet wat voor korting meer waar ze recht op hebben als ze onder de 120% van het minimum zitten. Toch is er nog héél veel te klagen! Wacht maar als de economie slechter wordt.

DAMES ZÓ SLECHT HEB JE HET TEGENWOORDIG NIET ALS ALLEENSTAANDE MOEDER! Een ander die keihard moet werken voor zijn centjes heeft het slechter dan jullie want die krijgen niet alle korting die jullie wel krijgen. Die hebben een gezin met 2 of 3 kinderen die hóór ik toch niet zo klagen!

Groetjes.

Judith
Gesloten