Wat als nieuwe wet Luchtenveld effectief is?

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

Wat als nieuwe wet Luchtenveld effectief is?

Bericht door sdwv »

Papa Geplaatst: 20 Dec 2005 08:09 pm Onderwerp: Wat als nieuwe wet Luchtenveld effectief is?

--------------------------------------------------------------------------------
Als het wetsvoorstel van Luchtenveld tot wet is gemaakt en effectief is kunnen we dan alsnog gelijkwaardigheid krijgen in opvoeding en omgang als er al een uitspraak ligt van voor die tijd?

Dit is erg belangrijk voor mij want ik overweeg om in cassatie te gaan tegen een uitspraak in hoger beroep over gelijkwaardig ouderschap. Zoals het er nu voorstaat heb je als papa geen schijn van kans tegen een haatdragende en onwillige moeder die moedwillig mediation sessies frustreert, gemaakte afspraken niet nakomt en alleen maar op alimentatie uit is om zodoende co-ouderschap tegen te gaan (en daar komt ze in het het huidige rechtssysteem mee weg...).


wilm Geplaatst: 20 Dec 2005 08:33 pm Onderwerp: Re: Wat als nieuwe wet Luchtenveld effectief is?

--------------------------------------------------------------------------------
Omgang is een fopspeen.
We kunnen vooruit gaan als deze wet maar genoeg word aan gesproken door burgers.
Maar omgang is geen gelijkheid helaas.
Recht op co-ouderschap wel.
Ik wens je veel sucses bij een eventuele cassatie.
Groetjes Wilm
Gesloten