Wie heeft er te maken gehad met jeugdbescherming west...

Heeft U de RvdK in de nek. Schrijf Uw ervaringen hier neer.
Plaats reactie
JasonL
Zeer gewaardeerde schrijver
Zeer gewaardeerde schrijver
Berichten: 37
Lid geworden op: 15 mei 2015, 16:02

Wie heeft er te maken gehad met jeugdbescherming west...

Bericht door JasonL »

Wie heeft er hier ervaring gehad met Jeugdbescherming west. Graag hoor ik van jullie of iemand ervaring en of aanvaring heeft met deze instantie En met welke gezinsvoogd/jeugdbeschermer. Dit kan ook via een pb.
Rob1981
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 okt 2017, 01:14

Re: Wie heeft er te maken gehad met jeugdbescherming west...

Bericht door Rob1981 »

Hallo, wij hebben met de jeugdbescherming west te maken.
Onze gezinsvoogd is Renée rietveld, wat een drama is dat. Worden aan het lijntje gehouden. We horen of zien haar nooit. Al zoveel klachten verstuurd. Dramatisch gewoon
Rob1981
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 okt 2017, 01:14

Re: Wie heeft er te maken gehad met jeugdbescherming west...

Bericht door Rob1981 »

Rob1981 schreef: 09 okt 2017, 01:17 Hallo, wij hebben met de jeugdbescherming west te makend, wat een drama is dat. Worden aan het lijntje gehouden. We horen of zien haar nooit. Al zoveel klachten verstuurd. Dramatisch gewoon
Jorian138
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 jun 2018, 13:08

Re: Wie heeft er te maken gehad met jeugdbescherming west...

Bericht door Jorian138 »

Hallo,

Ik ben jorian en ben zelf 16 jaar (toen het begon 12 en is nog steeds niet gestopt).
Ik heb een hele nare ervaring over de JBW (jeugdbescherming West).
Neelke konings en Tanja verwij de meiden van je JBW waren bij ons thuis ook voogd. In het begin was er niks raars aan maar hoe langer het duurde voordat er een uitspraak werd gedaan hoe meer ze mij en me broertje en zusje zwart gingen maken omdat mijn moeder niet goed voor ons zorgde volgens hun... Klopt dat? NEE! me moeder heeft ons er door heen gesleept en is daar nog steeds mee bezig. Op hun site zeggen ze dat alles met belangen naar de kinderen gaat MOOI NIET! ze deden niks bij ons thuis en gebruikte alles tegen ons en we zijn nog kinderen. Ik schreef mails naar ze met grof taal gebruik uit onmacht, mocht niet maar deed het. En ik kwam in de rechtszaal en begonnen al gelijk over me te praten en waarom? ik mocht geen mails schrijven. ze stonden volledig aan mijn vaders kant wat de positie van mijn moeder onmogelijk maakte maar nu gaan we een rechtszaak aanspannen omdat ze onrechtvaardig hebben gehandeld en ons erg beschadigt hebben

Als je kinderen hebt die ouder zijn dan 3 en jonger dan 18 wil je ze beschermen voor wat gaat komen als je nog maar er net in zit! Want wat de kinderen mee maken gun je niemand. blijf zo ver mogelijk uit de buurt en schijf alles op print de mails uit en neem de telefoon gesprekken op!

groet,
Jorian.
BetsLenie
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 132
Lid geworden op: 14 sep 2016, 16:14

Re: Wie heeft er te maken gehad met jeugdbescherming west...

Bericht door BetsLenie »

Kennelijk is er wel een groot probleem met veel zeer jeugdige onervaren medewerkers die strak een protocol proberen te volgen dat hen wordt opgelegd. En waarschijnlijk ook te veel werkdruk op die manier voor jonge mensen. De ervaren mensen zijn natuurlijk destijds wegbezuinigd!! en zitten nu met een zak met geld of een of andere uitkering thuis. Het is dus heel moeilijk voor hen maar dat betekent dat anderen de dupe zijn. Hopelijk kunnen de mensen van de jeugdbeschermingstafel eens hiernaar kijken. Die leken mij heel capabel maar moeten dus verwijzen naar een groep die het niet aan kan.
Plaats reactie