hoe bereken ik mijn alimentatie?

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

hoe bereken ik mijn alimentatie?

Bericht door sdwv »

benniebang Geplaatst: 18 Sep 2005 09:43 pm Onderwerp: hoe bereken ik mijn alimentatie?

--------------------------------------------------------------------------------
Hoi, ik ben sinds kort bij mijn vriendin weg. Samen hebben wij een dochtertje. Daar wij niet getrouwd waren maar samenwoonde met samenlevingscontract en zij geen co ouderschap wil, eist zij alimentatie. Gezien alle financiele rompslomp en papierwinkels die voorbij komen probeer ik nu het eea op een rijtje te krijgen. Ik ben nu op zoek naar een mogelijkheid om zelf een berekening te maken voor de door mij te betalen alimentatie. Op internet heb ik helaas niets gevonden. Is er iemand die tips en vooral tools heeft om dit te berekenen?


Anonymous Geplaatst: 20 Sep 2005 06:54 pm Onderwerp: ALIMENTATIE

--------------------------------------------------------------------------------
Kijk op deze site onder 'informatie' , daar staat een link voor het berekenen van alimentatie. Maar snel naar een goede advocaat lijkt mij beter.


Gert Geplaatst: 27 Okt 2005 03:18 pm Onderwerp: Re: hoe bereken ik mijn alimentatie?

--------------------------------------------------------------------------------
benniebang schreef:
Hoi, ik ben sinds kort bij mijn vriendin weg. Samen hebben wij een dochtertje. Daar wij niet getrouwd waren maar samenwoonde met samenlevingscontract en zij geen co ouderschap wil, eist zij alimentatie. Gezien alle financiele rompslomp en papierwinkels die voorbij komen probeer ik nu het eea op een rijtje te krijgen. Ik ben nu op zoek naar een mogelijkheid om zelf een berekening te maken voor de door mij te betalen alimentatie. Op internet heb ik helaas niets gevonden. Is er iemand die tips en vooral tools heeft om dit te berekenen?
er is dus een site waar je een uitrekening kan maken, kost wel geld, heb ik ook gedaan, maar blijkbaar klopt het niet....want nu vandaag uitslag van de rechter gehad....en moet blijven betalen..
ik betaal totaal 335 € en moet blijven betalen, terwijl mijn draag kracht was uitgerekend dat ik maar 199 te besteden had,..dus geloof niet die dinge, en vraag het ergens anders...succes


Anonymous Geplaatst: 15 Dec 2005 04:07 pm Onderwerp: Re: hoe bereken ik mijn alimentatie?

--------------------------------------------------------------------------------
Er is software te downloaden als demo van het net waarmee je een calculatie kunt doen. Amicalis.com. Let op je kunt calculeren wat je wilt. Het ligt aan je advocaat en de rechter of je gaat betalen of niet.
Mijn ex geeft aan dat mijn dochter van 12 een huishoudster nodig heeft en nog meer van dat soort onzin waardoor ik ff € 667 per maand kan gaan dokken.
En waar kijkt men naar of je het kan betalen en geloof me trouw opnieuw en je vrouw werkt zijn je kosten 50% 50% verdeelt tussen jou en je huidige vrouw. Hierdoor is je draagkracht hoger en kan je dus lekker dokken. Wat een kut land!!!!!!!!!!!!!!!!
Gesloten