Plotseling mag mijn zoon niet meer komen

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Bompie
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 aug 2009, 11:26

Plotseling mag mijn zoon niet meer komen

Bericht door Bompie »

Ik heb een zeer rot :( weekend achter de rug ,eingelijk de hele vakantie al.Mijn zoontje van 8 is de eerste 2 weken bij mij geweest en heeft het erg naar zijn zin gehad.Helaas heb ik na de relatie breuk een kamer moeten nemen, maar goed dat maakt niet veel uit.Tot vorige week leek alles koek en ei, en mijn zoontje zou nog even bij mij mogen komen deze vakantie.We zouden Dinsdag as samen naar Fc twente tegen Sporting gaan , want hij is een groot Fc Twente supporter.Maar wat komt er in eens via mijn ex binnen van het meldpunt kinder mishandeling een klacht over de onveilige situatie????? Wat voor onveilige situatie? Er wonen meer mensen in het pand hier, maar onveilig is het absoluut niet.Dan zou ik mijn zoon zelf niet hier brengen.Maar nu wordt alles tegen mij gebruiky volgens mijn ex, vorige maand moest ik 2 weken in detentie voor oude boet's ik heb deze inmiddels netjes betaald
Ik ga even verder hier.$ jaar geleden werdt er bij mij nierkanker ontdekt,mijn wereld storte in,ik was in paniek , want ik wou mijn zoon zien opgroeien , en hem alle goede dingen leren en niet DOODgaan.Ben nu gelukkig schoon en hoop dat het zo blijft.Ben altijd vrachtwagen chauffeur geweest en in de toekomst hoop ik dat weer te doen.Maar dit weekend wou ik net zo lief dood zijn en heb er echt over nagedacht.Want ik moet een veilige woonruimte zoeken,maar ik heb 700 eur0 per maand.En doormijn ex is er ook nog een gedeelde huurschuld.Ik heb een appartement gevonden buiten Enschede , maar kan de kosten van 1000 € niet krijgen. Weet er iemand waar ik met zulke dingen terecht kan?Sociale dienst helpt niet omdat ik uwv heb.Zijn er mensen die mij kunnen helpen , er kan een contract alles op gemaakt worden.Ik wil alleen mijn zoon blijven zien en weekends bij me hebben.AUB als iemand iets weet laat het me AUB weten.Een hoopvolle vader. Email adres : evert_1964@msn.com >bij voorbaat mijn dank.
Gesloten