weet niet waar de vader van mijn dochter is..

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

weet niet waar de vader van mijn dochter is..

Bericht door sdwv »

Anonymous Geplaatst: 20 Nov 2005 03:02 pm Onderwerp: weet niet waar de vader van mijn dochter is..

--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb een tij geleden het contact verbroken met de vader van mijn dochter, maar vind het nu weer tijd om het contact te herstellen voor mijn dochter. Ik weet niet waar hij nu woont en hoe ik contact met hem kan krijgen. Er is een kans dat hij gedetineerd zit. Wie kan mij vertellen hoe het verder moet?


Anonymous Geplaatst: 20 Nov 2005 03:03 pm Onderwerp: Re: weet niet waar de vader van mijn dochter is..

--------------------------------------------------------------------------------
shelina schreef:
Ik heb een tijd geleden het contact verbroken met de vader van mijn dochter, maar vind het nu weer tijd om het contact te herstellen voor mijn dochter. Ik weet niet waar hij nu woont en hoe ik contact met hem kan krijgen. Er is een kans dat hij gedetineerd zit. Wie kan mij vertellen hoe het verder moet?
Gesloten