Eenzijdig beeindigen goedlopende co ouderschap

Bent u gescheiden na 1 maart 2009, geef hier u ervaringen weer over het ouderschapsplan.
Wat kan er allemaal mis gaan en waar men op moet letten bij het opstellen
bliep
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 102
Lid geworden op: 03 mei 2015, 11:27

Re: Eenzijdig beeindigen goedlopende co ouderschap

Bericht door bliep »

Gefeliciteerd!

Betreffende verdere invulling middels een mediator moet je niet twijfelen om dit forum te benaderen voor tips/ adviezen en emotionele ondersteuning. Jij viert terecht een feestje, maar je ex zal gefrustreerd zijn. (ik spreek uit ervaring :roll: )
ll2014
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 696
Lid geworden op: 08 sep 2014, 21:35

Re: Eenzijdig beeindigen goedlopende co ouderschap

Bericht door ll2014 »

bliep schreef: 28 feb 2018, 14:50 Jij viert terecht een feestje, maar je ex zal gefrustreerd zijn. (ik spreek uit ervaring :roll: )
Helemaal mee eens, ik hoop voor je dat een gefrustreerde ex niet uit pure frustratie in beroep zal gaan.
Als ze dat zelf moet betalen, zou ik verwachten dat ze dat niet doet, omdat het haar waarschijnlijk toch niets oplevert.
De rechter heeft immers bij zijn besluit rekening gehouden met de mening van de kinderen en bij een eventueel beroep zou ze dus uitdrukkelijk tegen de wens van haar kinderen in moeten gaan.
Stel haar wel voor om conform de uitspraak hulp van een mediator in te roepen, als zij dat niet wil, ook goed, heeft het in ieder geval niet aan jou gelegen.
Iphone
Gewaardeerde schrijver
Gewaardeerde schrijver
Berichten: 27
Lid geworden op: 06 okt 2016, 10:18

Re: Eenzijdig beeindigen goedlopende co ouderschap

Bericht door Iphone »

Ze mag best in beroep gaan. Dan gaat ze tegen de wens van kinderen.
Ik hoor niks van haar en ze zal zeker (nooit meer) iets van mij horen. 7-7 od 4-3, het maakt mij niet zo veel uit.
6 jaar lang dreigde ze met rechtzaak, als maar iets niet volgens haar wens was....
6 jaar lang moet ik steeds stapje terug nemen, wachtend op dat kids 12 worden en dat ze zelf kunnen kiezen.

Eindelik, eindelijk, eindelijk, ik ben van haar af.

Allemaal bedankt voor jullie steun!
Plaats reactie