wie wil mij helpen met scheiden

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

wie wil mij helpen met scheiden

Bericht door sdwv »

Anonymous Geplaatst: 03 Okt 2005 10:15 pm Onderwerp: wie wil mij helpen met scheiden

--------------------------------------------------------------------------------
mijn vrouw heeft overspel gepleegd, bekent verhaal veel naar vriendinnen
toe die ze vroeger niet had, en weekend weg naar plaatsen waar man niet
mee naartoe mag.
ik heb de telefoon afgeluisterd en bingo.
ik kreeg toen een brief van een hoge politie oom, waar ze dus mee om ging, dat afluisteren verboden is.
ach ja, ik ben dus 33 jaar getrouwd, ik heb in mijn eendje 28 jaar de
hypotheek betaald, mijn kinderen zijn het huis uit, en mijn vrouw wil
scheiden.
we kunnen het samen eens worden op papier dat ik het grootste deel van
het huis krijg en dat ik erin blijf wonen.
wie heeft ervaring wat een goede advocaat is in de omgeving rotterdam
en wat de valkuilen zijn, bij ongelijk verdelen komt de belasting roven
heb ik gehoord.
graag uwervaring.


Jolanda V Geplaatst: 06 Okt 2005 07:48 am Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
maak je geen zorgen. Het is natuurlijk een k situatie, maar je kunt voor je zelf opkomen! Een advocaat (als je ervoor kiest om een gezamenlijke advocaat te nemen) zal vaak voor de vrouw opkomen en met allerlei dingen aan komen waar ze allemaal recht op heeft. Als je slim bent zorg je er samen met je vrouw voor dat jullie samen beslissen hoe je e.e.a. wilt verdelen. zet dit en zo veel mogelijk andere regelingen op papier. neem dit mee naar je advocaat en zeg dat jullie het zo willen zoals jullie het beschreven hebben. De advocaat zal dan jullie idee volgen en niet partijdig zijn voor de vrouw. Voorkom dat de advocaat dingen kan gaan beslissen. Denk ook aan pensioen. Je vrouw heeft straks in pronciepe recht op de helft van jouw pensioen. Zeker als je dit niet anders laat beschrijven. Voorkom dus dat ze straks als je 65 bent bij jou aan komen kloppen dat je de helft daarvan kunt gaan afgeven aan je ex.
Succes!
Jolanda
Gesloten