Weigering gezamelijke aanvraag ouderlijk gezag

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

Weigering gezamelijke aanvraag ouderlijk gezag

Bericht door sdwv »

Anonymous Geplaatst: 13 Sep 2005 09:44 am Onderwerp: Weigering gezamelijke aanvraag ouderlijk gezag

--------------------------------------------------------------------------------
Hallo mensen,

Wie kan mij advies geven ?

Heb een verzoek ingediend bij m'n ex-vriendin waar mee ik 2 kinderen heb van 9 jr om ook het ouderlijk gezag te krijgen, ze weigert dit.
Enige info, heb de kinderen erkend , we zijn niet getrouwd geweest en hadden ook geen geregistreerd partnerschap.
Welke juridische wegen kan ik bewandelen om alsnog ook het ouderlijk gezag te krijgen,
Bvd, groeten Ton


Anonymous Geplaatst: 25 Sep 2005 12:15 am Onderwerp: wijgering gezamenlijk ouderlijk gezag

--------------------------------------------------------------------------------
hoi ton je verhaal lijkt als 2 druppels op mijn ,ik zou in eerste instantie ook gezamenlijk ouderlijk gezag krijgen maar na de breuk wilt mijn ex dit ook niet meer, ik weet ook nog niet wat ik moet doen om dit alsnog te krijgen,maar als ik meer weet dan laat ik het horen. Verder wil ik je sterkte toe wensen.
groetjes chris


Anonymous Geplaatst: 04 Okt 2005 09:57 am Onderwerp: Gezamenlijk gezag

--------------------------------------------------------------------------------
In tegenstelling tot een aantal jaren geleden kan je tegenwoordig wel bij de rechter een verzoek indienen voor gezamenlijk gezag.

In negen van de tien gevallen wordt dit ook toegewezen.


Anonymous Geplaatst: 04 Okt 2005 09:58 am Onderwerp: Gezamenlijk gezag

--------------------------------------------------------------------------------
In tegenstelling tot een aantal jaren geleden kan je tegenwoordig wel bij de rechter een verzoek indienen voor gezamenlijk gezag.

In negen van de tien gevallen wordt dit ook toegewezen.
Gesloten