help

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

help

Bericht door sdwv »

thassie Geplaatst: 16 Aug 2005 07:53 pm Onderwerp: help

--------------------------------------------------------------------------------
Hallo,

Heb eigenlijk een vraag voor een vriend van mij...vlakvoor dat ze uit elkaar gingen raakte zij toch zwanger..in het begin was er nog hoop dat ze het samen gingen doen..nu is alle hoop verdwenen en wil zij eigenlijk niets meer met hem te maken hebben, en dus ook niet dat hij deel uit gaat maken in het leven van hun ongeboren kindje..

Dit maakt hem zowel geestelijk als lichamelijk kapot..

Kan iemand mij vetellen wat zijn rechten zijn...en misschien heeft er iemand nuttige tips

Ik wil hem zo graag helpen

Alvast Bedankt


Anonymous Geplaatst: 22 Aug 2005 10:42 am Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Een (ongeboren) kind uit een ongeboren huwelijk! Wettelijk bestaat dit dus niet, de vader en moeder moeten na de geboorte, met name de vader, het kind erkennen. Let op: bij inschrijving burgelijke stand moet de vader bekend worden gemaakt, heel belanrijk spaart een hoop werk acheraf!

Voor verder informatie verwijs is naar de site sos-papa.com deze heeft veel leerzame informatie en tips voor het voorkomen van valkuilen.
Gesloten