alimentatie verlagen via rechter

Plaats hier alles wat met alimentatie te maken heeft.
not fair
Frequent schrijver
Frequent schrijver
Berichten: 10
Lid geworden op: 07 jan 2015, 15:59

Re: alimentatie verlagen via rechter

Bericht door not fair »

Oke fijn bedankt voor je antwoord! Dan nemen we dat voor alle zekerheid mee in de rechtzaak en laten het vastzetten in de beschikking.
ll2014
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 696
Lid geworden op: 08 sep 2014, 21:35

Re: alimentatie verlagen via rechter

Bericht door ll2014 »

Overigens is een wijziging van omgangsregeling ook een geldige reden om herziening van alimentatie aan te vragen, er hoeft dus niet altijd een financiële reden te zijn.
kiekiek
Ervaringsdeskundige
Ervaringsdeskundige
Berichten: 633
Lid geworden op: 01 nov 2014, 07:26

Re: alimentatie verlagen via rechter

Bericht door kiekiek »

not fair schreef:Oke fijn bedankt voor je antwoord! Dan nemen we dat voor alle zekerheid mee in de rechtzaak en laten het vastzetten in de beschikking.
Altijd vast laten leggen en niet op eigen houtje gaan inhouden, anders heb je het LBIO op je dak, omdat er niet verrekend mag worden, zonder een uitspraak van de rechter.
Ik weet ook lang niet alles, maar door gemaakte fouten uit het verleden, probeer ik anderen op een positieve manier te helpen.
not fair
Frequent schrijver
Frequent schrijver
Berichten: 10
Lid geworden op: 07 jan 2015, 15:59

Re: alimentatie verlagen via rechter gelukt!

Bericht door not fair »

Hallo allemaal,

Zoals beloofd de uitslag van de rechtzaak!
Vandaag binnen gekregen en wij vieren feest!

Van 250 euro naar 53 euro! En met terugwerkende kracht vanaf 1 april 2015. Als we eerder een rechtzaak waren gestart hadden we zelfs meer terug gekregen. Maar daar ging het allemaal niet om. Gerechtigheid! Eindelijk financieel lucht! En mijn 2 dochters kan ik meer bieden financieel! Ik hoop dat er veel zijn die dit lezen en hierdoor moed krijgen om ook hun gerechtigheid te krijgen! Als je in je recht staat en je kan het bewijzen zeg ik doen!!!
Bedankt voor jullie steun en tips!
En succes met een eventuele rechtzaak!

Groetjes van een tevreden papa!
Condat47
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 186
Lid geworden op: 17 feb 2014, 08:49

Re: alimentatie verlagen via rechter

Bericht door Condat47 »

Goed Nieuws Not Fair!!!

Alleen is het afwachten wat er volgens jaar weer gaat gebeuren. Gelukkig nu wat financiële ruimte.
Plaats reactie