Nieuwe site voor het volgen van Raads proces

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
Gebruikersavatar
sdwv
Administrator
Administrator
Berichten: 197
Lid geworden op: 11 aug 2006, 18:25

Nieuwe site voor het volgen van Raads proces

Bericht door sdwv »

EricKlomp Geplaatst: 29 Jul 2006 04:58 pm Onderwerp: Nieuwe site voor het volgen van Raads proces

--------------------------------------------------------------------------------
Kijk op de site http://www.raadvandekinderbescherming.nl en www.jedochter.nl om een proces te volgen (met alle data van de afgelopen jaren). Dit moet een media-offensief worden tegen de hulpinstanties in Nederland.


pvs Geplaatst: 29 Jul 2006 07:46 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Die www.jedochter.nl doet het (nog) niet.


EricKlomp Geplaatst: 29 Jul 2006 09:01 pm Onderwerp: www.jedochter.nl is nog onderweg (duurt 24 uur voor DNS)

--------------------------------------------------------------------------------
De site is dus onderweg. Is echter vanavond pas ontwikkeld en aangevraagd bij NIC, dus dat duurt nog 24 uur voordat hij draait.


Sjaak Geplaatst: 02 Aug 2006 06:08 am Onderwerp: Re: www.jedochter.nl is nog onderweg (duurt 24 uur voor DNS)

--------------------------------------------------------------------------------
EricKlomp schreef:
De site is dus onderweg. Is echter vanavond pas ontwikkeld en aangevraagd bij NIC, dus dat duurt nog 24 uur voordat hij draait.


Ik vind je wel erg veel reclame maken voor deze site, ik kan geen post openen op deze site of jij hebt al een reactie geplaatst naar die sites te gaan.


pvs Geplaatst: 02 Aug 2006 06:39 am Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Dat viel mij ook op. Volgensmij was het voldoende geweest om het in een topic te vermelden. Nu krijgt volgensmij iedereen het idee dat het een commercieel gebeuren is.


EricKlomp Geplaatst: 02 Aug 2006 08:11 am Onderwerp: Site is zeker niet commercieel

--------------------------------------------------------------------------------
De site is zeker niet commercieel en is alleen bedoeld om de hulpverlening in nederland duidelijk in beeld te brengen.
Jammer dat het idee zou kunnen onstaan dat er commerciele belangen zouden zijn bij de site voor mijn dochter,.
Eric


Sjaak Geplaatst: 02 Aug 2006 12:05 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Is je ex ooit behandeld voor iets? Lijkt me toch wel iets van een persoonlijkheids stoornis te hebben.


EricKlomp Geplaatst: 02 Aug 2006 12:55 pm Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Ja, ze hebben vrijwillige behandeling opgezet, echter dat ziet een borderliner niet zitten. Ik ga er intussen vanuit dat ze een borderline syndroom bezit. Er is bevestigt door de GGZ dat ze een persoonlijksstoornis heeft en dit staat ook in het rapport vermeld. Alleen wordt vermeld dat als iedereen die een persoonlijkheidsstoornis heeft moet worden behandeld en geen kinderen mag opvoeden, dan is eind zoek. Daar moet je het dan weer mee doen.
Eric


Sjaak Geplaatst: 03 Aug 2006 10:25 am Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Ik weet wat je bedoeld. De eigen overtuiging is altijd vreselijk groot.
Ik dacht al aan bordeline. Van de hak op de tak denken en doen.
Vreselijk irritant, maar ik ben wel van mening dat deze mensen vaak niet de beste optie is om kinderen op te voeden. Er is altijd wel gelazer, niet te vergeten de spanningen die om zo'n iemand hangen. Suc6.


pvs Geplaatst: 03 Aug 2006 11:56 am Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------
Hoi Eric,

Ik ben er van overtuigt dat mijn ex dus ook borderline heeft en de huisart heeft indertijd laten doorschemeren dat ze het heeft. Ze is ook onderzocht door het riagg in het verleden maar aangezien dus haar dossier prive is mag ik dat niet inzien en zegt ze gewoon dat er niets aan de hand is. Is een groot drama. Onderzoek heeft wel aangetoond dat dus kinderen die opgevoed worden bijv. een alleenstaande moeder die borderline heeft dat ze het gedrag gaan overnemen. Het is dus niet zo dat het erfelijk is maar het kan wel doorgegeven worden omdat de kinderen het gedrag immiteren van de ouder die het heeft.

Ik heb een onderzoek laten instellen door de raad voor de kinderbescherming bij mijn scheiding en die hebben ook vastgesteld dat mijn ex dus niet voor haarzelf laat staan voor onze kinderen kon zorgen.

Dus veel sterkte met je strijd om de kinderen.
Gesloten