Mw. Amelo kinderbescherming Rotterdam

Heeft U de RvdK in de nek. Schrijf Uw ervaringen hier neer.
Plaats reactie
kafka
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 jul 2015, 13:33

Mw. Amelo kinderbescherming Rotterdam

Bericht door kafka »

Zijn er mensen die ervaringen hebben met raadsonderzoekster mw. Amelo van de raad voor de kinderbescherming regio Rotterdam?

Ook ben ik benieuwd naar ervaringen met de klachtafhandeling door de regiodirecteur van de RvdK Rotterdam, dhr. van Eijk.

Ik heb diverse klachtprocedures doorlopen en ben benieuwd naar de ervaringen van anderen.
piet64
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 aug 2015, 09:10

Re: Mw. Amelo kinderbescherming Rotterdam

Bericht door piet64 »

Hallo,

Ik zit middenin deze toestanden. Ik ken deze mevr niet, ik heb met een ander van doen.
Wat is er met haar aan de hand dan?
Ik ben sinds 10 mrt (onnodige ots uitspraak, naar nu blijkt) verwikkeld in een oorlog met JBRR, ik heb reeds 2 x een klachtzitting gehad en beide keren gewonnen. Nu ligt de zaak bij de Nat.Omb.Man , SK Jeugd, RvdK en wederom klachtencommissie. Ik heb namelijk enorme problemen met de bejegening door de "voogd", terwijl die helemaal niet meer nodig is.

gr
Piet
kafka
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 jul 2015, 13:33

Re: Mw. Amelo kinderbescherming Rotterdam

Bericht door kafka »

Hoi Piet,

Spijtig om te horen in wat voor kafkaeske wereld terecht bent gekomen. Als je met deze mevrouw van doen had, had ik graag mijn persoonlijke ervaringen met je gedeeld om je te behoeden voor vervelende situaties. In het algemeen kan ik als tip meegeven dat je alle gesprekken die je voert goed moet vastleggen! Binnen de wet is er wat betreft gesprekken waar je zelf aan deelneemt meer mogelijk dan wat men vaak denkt.

Veel sterkte, schouders eronder en geef nooit op!

Kafka.
Plaats reactie