Programma over Jeugdzorg op tv

De topics/onderwerpen van vóór 31 december 2012 waar geen of sinds geruime tijd geen antwoord op is gegeven, zijn hier geplaatst.
Gesloten
dwazevader
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 121
Lid geworden op: 19 mar 2012, 18:07

Programma over Jeugdzorg op tv

Bericht door dwazevader »

Hoi vaders,

Heb net een programma gezien op uitzending gemist wat vandaag werd uitgezonden. Programma heet " De vijfde dag" was op Ned 2. Heb het net dus gezien wat een afschuwelijke mensen zijn dat!! Die mensen hebben geen hart!! Ik heb met afschuw zitten kijken. Wel even skippen naar 12,15 min.
Ben beniewd wat jullie ervan vinden.
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1305076
MadPapa
Zeer gewaardeerde schrijver
Zeer gewaardeerde schrijver
Berichten: 49
Lid geworden op: 21 jul 2012, 17:02

Re: Programma over Jeugdzorg op tv

Bericht door MadPapa »

Schandalig hoe deze man behandeld word door jeugdzorg.
En dan toch nog de rust en het fatsoen die hij ondanks alles uitstraald, terwijl hij zich van binnen waarschijnlijk opvreet. Ik heb heel veel respect voor deze vader. Ik hoop dat de situatie snel ten goede keert voor hem.

Frapant vond ik verder: dat moeder de politie belde, en de politie deze man direct met twee wagens klem reed. Ze hadden hem ook gewoon een stopteken kunnen geven, het verhaal van moeder uit kunnen leggen, en vragen wat zijn versie van het verhaal was, waarna hij zijn weg had kunnen vervolgen, en de politie moeders direct op zou kunnen pakken wegens valse aangifte.

Typisch weer zo'n voorbeeld van een: "Moeder belt, dus moet het wel iets dringends zijn, politie syndroom".
Gesloten