Rechten ongeboren kind

Plaats hier alles wat te maken heeft met omgangsregelingen.
Bent u tevreden?, is er iets mis? wat gaat er mis enz.
Plaats reactie
Tim1986
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver

Rechten ongeboren kind

Bericht door Tim1986 »

Goedemiddag Ik ben Tim 34 jaar oud en wordt in april 2021 vader. Mijn vriendin nu ex heeft mij vorige maand net voor kerst verlaten en is terug bij haar moeder gaan wonen. Nu laat ze mij niet meer toe in haar leven en ook straks niet in dr van de baby waar ik wel de vader van ben.
Zwangerschap was niet gepland maar we zijn er in het begin af aan voor gegaan we zijn beide 34 en 33 jaar.
Mijn ex schoonmoeder is zeer dominant en mijn ex zit echt onder de plak. Ik mag geen deel uitmaken in het leven van ons kind. Ik wil graag vanaf begin af aan betrokken worden bij mijn kind. We weten niet wat het wordt , of misschien mijn ex nu wel. Wat kan ik doen? moet ik na de geboorte een advocaat nemen of kan dit nu al?
Barnabas
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver

Re: Rechten ongeboren kind

Bericht door Barnabas »

Dominantie is wel een probleem in onze tijd. Het heeft te maken met haat en dominante mensen kunnen niet de mening van een ander respecteren, men verwacht van de ander dat men toegeeft aan de eigen mening en haat ontstaat wanneer men niet toegeeft. De oplossing is om lief en aardig te blijven. Op die manier kun je zo iemand overhalen jouw zin te doen omdat zij dat nodig hebben.
Plaats reactie