Omgangsregeling na verhuizing

Plaats hier alles wat te maken heeft met omgangsregelingen.
Bent u tevreden?, is er iets mis? wat gaat er mis enz.
Plaats reactie
zon
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver

Omgangsregeling na verhuizing

Bericht door zon »

Ik ben een vader van 2 kinderen en na het uit elkaar gaan van mij en mijn ex zijn mijn kinderen 2 dagen doordeweeks en om het weekend bij mij. Dit is bij een mediator in het ouderschapsplan vastgelegd. Onze gezamenlijke woning is na een aantal jaar onlangs verkocht. Ik wil nu bij mijn vriendin gaan wonen, 50 km verderop. Mijn kinderen sporten op 1 dag waarop ze nu bij mij zijn en geven aan dat ze die dag bij hun moeder willen blijven want ze willen blijven sporten. Ik vind het spijtig maar ik snap hen. Ik heb dit bij mijn ex aangegeven en aangegeven dat ik de omgangsregeling wil aanpassen. Mijn ex gaat hier niet mee akkoord. Ze wil de kinderen die dag niet extra want dan heeft ze niet genoeg vrije tijd zegt ze. Ik heb mediation aangekaart maar ook dat wil ze niet. Wat moet ik nu doen?? Mijn kinderen onder dwang meenemen wil ik ze niet aan doen.
Leermoment
Zeer deskundige schrijver
Zeer deskundige schrijver

Re: Omgangsregeling na verhuizing

Bericht door Leermoment »

Wat goed dat jullie via mediation tot een omgangsregeling zijn gekomen. Dit geeft hoop dat jullie er nu ook uit kunnen komen.

Weet je waarom je ex niet mee wil werken? Verplaats je eens in haar, hoe zou jij het vinden in haar situatie? Je zou kunnen vragen wat haar bezwaren zijn en probeer tot een compromis te komen. Heb ook begrip voor haar standpunt en denk in oplossingen.
Waarom wil ze geen mediation en kan jij dit bezwaar wegnemen?

Sterkte ermee.
Plaats reactie