moeder neemt kinderen mee onder het mom huiselijk geweld

Plaats hier alles wat te maken heeft met omgangsregelingen.
Bent u tevreden?, is er iets mis? wat gaat er mis enz.
Nieuwe schrijver

moeder neemt kinderen mee onder het mom huiselijk geweld

Bericht door Karma »

21 juni 2017 begon mijn ex tegen mij te schreeuwen en te schelden waar de kinderen bij waren ik heb haar meerdere malen verzocht om te stoppen en legde mijn hand zacht op haar mond waarop zij begon te slaan in het bijzijn van de kinderen waarop ik zei stop met slaan stop met schreeuwen alleen omdat ik haar 2 oudste kinderen gevraagd had hun kamer op te ruimen. Hierop werd het iets rustiger toen besloot ik Mr.Sardjoe een mail te sturen wat ik kon doen ok hier uit deze situatie te komen van verbaal en fysiek geweld tegen mij. Ruim een uur later dacht ze dat ik een afspraak had gemaakt met een advovaat waarop zij door het lint ging ik zei tegen haar ik vertrek nu laat mij maar weten wanneer ik de kinderen kan halen zoals afgesproken in het ouderschapsplan hierop liet ze me niet gaan en rende naar beide balkons en riep help politie waarna ik de politie gebeld heb. Ik zat onder de wonden en in plaats van dat ze haar meenamen namen ze mij mee. Wij hebben beiden gezag zij wou het ouderschapsplan niet nakomen. Zo heeft ze het leven van mijn dochtertje van 4 en zoontje van bijna 3 geheel ontwricht dat van mij van haar 2 andere kinderen en van zichzelf. Veilig thuis heeft alleen haar verhaal gehoord en dat van haar ex ik weet niet waar mijn kinderen zijn of verblijven ze verblijven omstreken alkmaar meer weet ik ook niet heb ze al langer dan een maand niet gezien niemand doet wat. Vrijdag aangifte ontvoering heb recht om mijn kinderen te zien.
Plaats reactie