Waar moet ik beginnen?

Heb je vragen? Klik dan hier, want hier kan je al je vragen kwijt. Kijk ook bij de anderen die een vraag geplaatst hebben, misschien kun je iemand helpen met een antwoord
Plaats reactie
Leslie23
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 feb 2021, 21:26

Waar moet ik beginnen?

Bericht door Leslie23 »

Mijn naam is Leslie. Ik ben 25 jaar en heb een dochtertje van 8 maanden. Haar moeder heeft al het contact met mij verbroken op 24 december. Ze heeft mij op alles geblokkeerd. Ik weet niet wat ik moet doen. Ik heb haar erkend, maar heb geen gezag. Ik heb ook een omgangsregeling die door haar is ondertekend, maar die niet is opgelegd door een rechter. Zou iemand mij tips kunnen geven hoe ik dit het beste kan aanpakken?
Lara
Nieuwe schrijver
Nieuwe schrijver
Berichten: 8
Lid geworden op: 23 mar 2021, 07:10

Re: Waar moet ik beginnen?

Bericht door Lara »

Beste Leslie,

Wat een nare situatie!
Ook al heb je geen gezag, dan nog heb je recht op omgang met je kindje. ( tenzij een rechter heeft uitgesproken dat dit niet in het belang is van je dochter ) dit lees ik niet uit je berichtje.
Over de omgangsregeling vertel je dat die niet door de rechtbank is uitgesproken, maar moeder deze wel heeft ondertekend. Dit is dan weldegelijk rechtsgeldig. Ik zou als ik jou was contact opnemen met bijvoorbeeld het juridisch loket, of bellen met stichting dwaze vaders, op de belavonden waar je juridsch advies kunt inwinnen.

Heel veel sterkte in je situatie ik hoop dat je je kleine meid snel weer in je armen kunt sluiten.
Plaats reactie