arts bezoeken

Heb je vragen? Klik dan hier, want hier kan je al je vragen kwijt. Kijk ook bij de anderen die een vraag geplaatst hebben, misschien kun je iemand helpen met een antwoord
Plaats reactie
prinssen
Frequent schrijver
Frequent schrijver
Berichten: 13
Lid geworden op: 23 jan 2017, 17:43

arts bezoeken

Bericht door prinssen »

Na 4 jaar is de scheiding nog steeds niet op order ondanks 3 jaar OTS groot probleem zit in de communicatie.
Mijn ex geeft niet aan wanneer me zoon naar een arts gaat en hij heeft dit wel regelmatig. nu kreeg ik opeens de rekening binnen maar weet niet hoe de uitslagen of voort gang is met behandelingen.
Ook verteld ze bij iedereen dat hij een iq heeft van 124 en hoog begaafd is gelukkig zijn er testen gedaan en die geven aan rond de 100 is hier ook iets tegen te doen
jeugdzorg heeft het na 2 jaar na een ander team gedaan en dit lijkt ook wel stil te staan

Rene
Onmacht
Deskundige schrijver
Deskundige schrijver
Berichten: 114
Lid geworden op: 31 dec 2015, 00:59

Re: arts bezoeken

Bericht door Onmacht »

Niet netjes van je ex jou geen informatie te verschaffen. Daar heb je namelijkj gewoon recht op, ook wanneer je dit zelf navraagd bij betreffende arts/instantie:
http://www.dwazevaders.nl/wetenregel/informatie.html
De rekening kan - er van uitgaande dat zij hoofdverblijf heeft en jij KA betaalt - gewoon naar haar, maar ligt ook hoe jullie daar mee omgaan.

Wat andere betreft; vergelijk het met dat jij aan je vrienden zou vertellen dat je zoon de beste voetballer van X jaar is die je ooit gezien hebt cq materiaal voor La Masia (Barcelona). Verstandig is een ander verhaal, maar niets tegen te doen. Hoogbegaafd is overigens 'pas' vanaf IQ 130.
Plaats reactie